Med logo klistermærker kan man sætte sig mærke for eftertiden

05 October 2021 Anders Lundtang Hansen

editorial

Det kan lyde som noget meget enkelt og måske endda en anelse barnligt og infantilt, at man skulle lave klistermærker af ens virke, når man er et professionelt firma, der skal lave omtale af sig selv.

Men det virke kan jo også være en festival, et band eller noget andet, hvor man måske ikke er bange for, at man bliver associeret med noget useriøst, fordi man netop gerne vil fremstå lidt festlig og farverig.

Dog kan man jo altid prøve det af og se, om det er noget for en; for selv hvis man mest handler med voksne mennesker, så kan det være, deres børn før fingre i de her klistermærker og deler budskabet, som andre mennesker kommer til at se – ellers vil andre børn gerne have sådan nogle klistermærker, og så er man alligevel nødt til at tage ned til forretningen eller komme i kontakt med dem på en eller anden måde for at få de her klistermærker i hænde.

Du kan få lavet klistermærker af professionel art hos: https://signmanager.dk/klistermaerker-stickers/

Udbred budskabet med logo klistermærker

Det er slet ikke dyrt eller omfangsrigt at få lavet nogle ark med logoklistermærker, og de kan holde i lang tid, førend de skal bruges.

Og så er det sjovt for mange mennesker, at man kan bruge tid på at sætte klistermærket helt korrekt, så der ikke er luft under det, buler eller tegn på, at man ikke har sat det perfekt.

Men mest af alt er det så let en måde at få udbredt budskabet om ens virke, fordi man kan sætte sådan et klistermærke mange steder, og så vil det kunne sidde der længe.

Man skal selvfølgelig bare lige huske, at man kun sætter de klistermærker op, hvor man må sætte dem, men så kan man ellers forvente, at de kommer til at være der i en god sjat tid.

More articles

04 March 2023

Teltudlejning